Kulim

Travel and Living

  • Iklan

    Akan Datang
  • KUIH RAYA untuk TEMPAHAN

    KUIH RAYA untuk TEMPAHAN by AlexAndro

    Sila Contact Hisham 0194567257 | Kawasan Kulim, Perlis & Pulau Pinang.

  • Pokok Kulim

    Pokok Kulim

Restoran Limau Kerisik @ Satay House

Posted by alexandro3465 on July 26, 2011

Salam all…kali ni gua nak sharing2 sikit ngan lu org semua tentang restoran limau kerisik ni…kedai ni gua baru 2 kali p…ok la gak ini kedai..not bad…1st time gua p ritu wife gua kata nasik goreng tomyam sedap…time tu gua kena mee goreng basah je… mee tu pun ok gak….2nd time gua p(baru balik ni haaa) lagi sekali gua kena mee goreng basah…wife gua kali ni kena nasik patprik…nasik patprik ni pun dia kata sedappp….so saper2 yg rase utk mencuba sila ler berkunjung ke restoran ni..lokasi depan longwan kulim(seberang jalan)…kalu lg senang nak cari tgk signboard besaq tulih satay house(konpius..signboard dalam kedai tulih limau kerisik)….ok satu lagi…satay pun memang ada dijual kat sini…kalu time nak raya posa or korban lemang juga ada dijual…bisnes hours x sure sgt..tp mungkin dibuka ptg sampai mlm je sebab 2 kali gua p memang waktu malam…ok..adios…:)

Posted with WordPress for BlackBerry.

Leave a Reply

 
